Nybegynnerkurs Hypopressiv Trening

Nyhet! Nybegynnerkurs i Hypopressiv Trening

Kurset går over 8 uker og du vil lære de grunnleggende øvelsene i hypopressiv trening. Kurset undervises av Stine og går over 8 uker.

Velg mellom 2 tidspunkter:

Oppstart onsdag 18. januar kl. 10-11

Oppstart torsdag 19. januar kl. 18.10-19.10

NB! Det er mulig å bytte dag hvis det er enkelte uker en ikke kan på påmeldt kurs.

Vil du lære den mest effektive, trygge og skånsomme måten å rehabilitere og styrke kroppen etter fødsel, enten det har gått 5 uker eller 50 år? Vil du få en funksjonell kjerne og bekkenbunn, som tåler livets belastning, som støtter deg når du skal løfte ungen, løpe etter bussen, hoppe i trampolinen, bære barnebarnet? Vil du finne tilbake til en kropp som føles stabil og sterk, en kropp som du kan stole på og føle deg stolt av?

Mange kvinner sliter i åresvis med plager som underlivsprolaps (fremfall), slapp bekkenbunnsmuskulatur, inkontinens, rygg- og bekkensmerter, delte magemuskler, problemer med fordøyelsen og vonde menstruasjoner, og får bare beskjed om at sånn er det bare. Men slik trenger det ikke å være! Tusenvis av kvinner har fått livene sine tilbake med hypopressiv trening etter å ha trodd lenge at det ikke var noe de kunne gjøre.

Hypopressiv trening er en revolusjonerende måte å få kjernen og bekkenbunnen funksjonelle igjen etter fødsel og andre belastningsskader. Det er både pust- og holdningsomprogrammering som vil styrke, løfte og stabilisere; det fungerer ulikt alt annet du har prøvd før. På kun 10-15 minutter daglig kan du bli frisk og sterk igjen!

Du kan delta selv om du ikke er medlem på Synergi Treningssenter.

Bindende påmelding.

IMG_0455