FAQ

Hvordan avslutter jeg medlemskapet mitt?

Medlemskapet skal avsluttes skriftlig på epost til post@synergisenter.no. Du får da bekreftelse med siste dag for trening og forfallsdato for siste faktura. (Oppsigelser muntlig, på Messenger o.l er ikke godtatt.)

 

Hvordan endrer eller fryser jeg medlemskapet mitt?

Alle endringer og frysperioder skal sendes på mail til post@synergisenter.no før den 1. i måneden.

Er det mulig å endre type medlemskap innenfor bindingsperioden?

Det er mulig å endre mellom de ulike medlemskapene så lenge enn holder seg til bindingstiden. Endring skal registreres/sendes på mail før den 1. i måneden.

 

Har jeg oppsigelsestid på medlemskap uten bindingstid?

Medlemskap uten bindingstid har oppsigelsestid på en måned. Medlemskapet utløpet måneden etter oppsigelse.

Må jeg binde meg for nye 12 måneder når bindingstiden er utgått?

Nei, medlemskapet går automatisk over på løpende medlemskap med 1 måneds oppsigelse når bindingstiden er over. Du beholder samme pris.

 

Hvordan får jeg tilgang til senteret ved innmelding?

Vi bruker medlemsapp for tilgang til senteret. Du får automatisk tilsendt velkomstmail når du melder deg inn og her finner du mer info om appen. Gjerne sjekk søppelpost om du ikke får mailen med en gang.

Hvordan betaler jeg for medlemskapet?

Ved innmedling får du tilsendt oppstartsfaktura som gjelder for de resterende dagene i innmeldingsmåned + hele neste måned. Denne fakturaen skal betales manuelt. Deretter vil beløpet bli trukket den 20. hver måned via avtalegiro. Avtalegiro registreres ved innmelding.